ارزان ترین قیمت میلگرد + نکات مهم هنگام خرید میلگرد ارزان

میلگرد یکی از مصالح مهم و مورد نیاز در ساخت ساختمان است. از همین جهت بسیاری از افراد سازنده پیش از خرید آن ابتدا به قیمت آن توجه می کنند. ارزان ترین قیمت میلگرد بر اساس مواد سازنده، کارخانه و غیره تعیین می شود. میلگرد در دو نوع آجدار و ساده در بازار موجود است. قیمت هریک از آن ها نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارد. 

میلگرد a1 یا ساده جهت عملیات آهنگری مناسب بوده و میلگردهای آجدار برای سیویل صنعتی و غیره مناسب هستند. کارخانه های بسیاری در ایران عرضه کننده ارزان ترین قیمت میلگرد بوده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. 

ارزان ترین قیمت میلگرد ها و کارخانجات کدام اند؟

قیمت میلگرد برای اغلب افراد فعال در زمینه خرید و فروش آهن، از اهمیت بالایی برخوردار است. اغلب آن ها طرفدار کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب هستند. در ادامه این مطلب به بررسی برخی از کارخانه های تولیدکننده میلگرد ارزان می پردازیم. 

کارخانه فولاد سرمد ابرکوه یزد 

این کارخانه در سال ۱۳۹۱ در جاده ابرکوه یزد تاسیس شده است. کارخانه سرمد با بهره برداری از واحد نورد، ظرفیت تولید ۴۵۰ هزار تن میلگرد در سال را دارد. میلگردهای این کارخانه در سایز ۸ تا ۳۲ میلی متر و در گرید A3 تولید می شوند. تمام استانداردهای ملی در این کارخانه رعایت شده و میلگردهای آن با کیفیت مرغوب به بازار عرضه می شود. 

مجتمع فولاد میانه 

این مجتمع در سال ۱۳۶۸ در شهرستان میانه تاسیس گردید. کارخانه فولاد میانه در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید سالانه ۵۵۰ هزار تن از مقاطع فولادی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این کارخانه انواع میلگرد، ناودانی، تسمه و مفتول را تولید و به بازار عرضه می کند. محصولات تولیدشده توسط این مجتمع علاوه بر برخورداری از کیفیت بالا، از ارزان ترین قیمت میلگرد نیز برخوردار است. 

مجتمع فولاد خراسان 

مجتمع فولاد خراسان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی در کشور شناخته می شود. این کارخانه در سال ۱۳۸۱ در خراسان تاسیس شد. “میلگرد ساده و آجدار، شمش، بریکت و آهن اسفنجی” از جمله محصولات این کارخانه است. تمام افراد فعال در زمینه آهن آلات میلگردهای این کارخانه را با عنوان “میلگرد نیشابور” می شناسند. میلگرد این کارخانه از کیفیت بالا و از ارزان ترین قیمت میلگرد  نیز برخوردار است. 

مجتمع آریان فولاد

مجتمع آریان فولاد میلگردهای باکیفیت با مناسب ترین قیمت را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مجتمع در سال ۱۳۸۵ در شهرستان بویین زهرا استان قم تاسیس شد. این کارخانه یکی از بزرگترین مجتمع های تولیدکننده مقاطع فولادی بوده و به صورت خصوصی اداره می شود. کیفیت بالای محصولات این مجتمع، مشتریان بسیاری در بازار شمال شرقی کشور را به خود جذب کرده است. 

حتما بخوانید : برای مشاهده قیمت میلگرد اهواز لطفا روی آن کلیک کنید

نکات مهم هنگام خرید میلگرد ارزان

هنگام خرید میلگردهای ارزان با کیفیت مناسب باید به نکاتی توجه داشته باشید. خرید میلگرد باکیفیت به دلیل تنوع بالا و حساسیت در استفاده از اهمیت بالایی برخوردار است. به منظور جلوگیری از بروز خسارت و صرف هزینه به نکات زیر توجه کنید. 

وزن میلگرد 

نخستین نکته مهم هنگام خرید میلگرد توجه به وزن آن است و جهت آگاهی از وزن انواع میلگرد حتما جدول اشتال میگرد را مطالعه کنید، امروزه بسیاری از سایت ها امکان محاسبه آنلاین وزن میلگرد را به صورت دقیق فراهم کرده اند. 

قیمت 

قیمت میلگرد اغلب براساس ترکیبات تشکیل دهنده، سایز، طول، ویژگی و نوسانات بازار تعیین می شود. به همین دلیل پیش از خرید آن آخرین به روزرسانی قیمت های میلگرد را مطالعه کنید. با توجه به کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد در ایران، امکان تهیه با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای خریداران وجود دارد. 

سایز 

سایز میلگردها از دیگر نکات مهم هنگام خرید میلگرد ارزان است. میلگردها سایزهای متنوعی داشته و هریک براساس کاربرد خود مورد استفاده قرار می گیرند. نکته موردتوجه در این زمینه، تغییر سایز میلگردها با توجه به کشور تولیدکننده است. به همین دلیل پیش از خرید ابتدا نوع کار و موارد مصرف را مشخص کرده تا متحمل ضررهای احتمالی نشوید. 

بسته بندی 

میلگردها به صورت شاخه ای و کلاف بسته بندی شده که در اصطلاح به آن بندیل گفته می شود. این مرحله نیازمند دقت و تمرکز بالایی بوده و عدم رعایت ایمنی خساراتی را به بار می آورد. در برخی موارد عدم بسته بندی صحیح جان انسان ها را نیز به خطر می اندازد.

بنابراین پیش از خرید میلگرد ابتدا به بررسی فعالیت کارخانه یا بنگاه مورد نظر بپردازید. پس از اطمینان از نحوه بسته بندی و بارگیری میلگردها، محصول مورد نظر را سفارش دهید. اغلب کارخانه های معتبر از مراحل بسته بندی میلگردها، ویدیوهایی در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. 

هنگام خرید میلگرد ارزان قیمت به نحوه ارسال آن نیز دقت کنید. میلگردهای ارسال شده توسط بنگاه قیمت بالاتری نسبت به کارخانه خواهند داشت زیرا انبارداری شامل هزینه هایی شده و بخشی از آن از مشتری دریافت می شود. 

سخن آخر 

ارزان ترین قیمت میلگرد به نحوه خرید و انتخاب کارخانه موردنظر بستگی دارد و در صورت انتخاب هریک از کارخانه های فوق، قیمت مناسبی از این محصول را خریداری خواهید کرد به علاوه، به نکات مهم هنگام خرید میلگرد ارزان نیز توجه داشته باشید. 

The post ارزان ترین قیمت میلگرد + نکات مهم هنگام خرید میلگرد ارزان appeared first on قیمت آهن | قیمت روز آهن آلات | فروش آهن آلات در تهران آهن.



from قیمت آهن | قیمت روز آهن آلات | فروش آهن آلات در تهران آهن https://ift.tt/2QCRDi1
via IFTTT

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

فورجینگ جوش سر به سر میلگرد به طور کامل بشناسید

آهن گالوانیزه چیست؟

افزایش قیمت ورق آهن باز هم قربانی میگیرد!!